20 września w Hong Kongu odbyła się konferencja prasowa #ArianaxReebok ogłaszająca partnerstwo Ariany Grande z marką sportową Reebok.

Podczas konferencji artystka mówiła prosto z serca o miłości do samego siebie, partnerstwie z marką Reebok i stylu bez podziału na płeć.

Poniżej sprawdzisz artykuł opublikowany przez serwis Fotowears News.

”To jak impreza piżamowa”, żartuje Ariana Grande — w charakterystycznym wysokim kucyku — siedząca wygodnie w małym kręgu kobiet zgromadzonych w galerii sztuki w Hong Kongu. ”Zazwyczaj nie robię rzeczy jak te (współpraca z marką sportową), więc to da mnie bardzo ekscytujące”, powiedziała Grande.

Wokalistka — najnowsza gwiazda współpracująca z marką — dołączyła do Gigi Hadid, Future, Teyana Taylor i Machine Gun Kelly, którzy podjęli współpracę z Reebokiem.

Aby sfinalizować ogłoszenie najnowszego partnerstwa, Reebok spotkał się z autorką hitu ”Side To Side” w Azji, podczas ostatniego koncertu jej kilkumiesięcznej światowej trasy koncertowej.

”Kocham to za jakimi wartościami staje Reebok”, powiedziała Grande. ”Jestem wielką zwolenniczką wyrażania samego siebie, bycia sobą i zachęcania ludzi do zaakceptowania tego kim są i tego co jest w nich inne. Zawszę próbuję zaszczepić te wartości w moich fanach, więc współpraca z marką, która również wyznaje te wartości [pozwala mi je głosić] w zupełnie nowy sposób.”

Marka liczy na to, że Grande dzięki swojej mocy, włączając w to 113 milionów obserwatorów na Instagramie, będzie glosić to przesłanie i pomoże mu rozbrzmieć w młodszych kobietach.

”Ariana jest niewątpliwie głosem nowego pokolenia, zwłaszcza to w jaki sposób mówi i inspiruje młode kobiety”, powiedział prezes marki Matt O’Toole.

Grande, która wykorzystuje swoje social media, aby edukować o tym, czym jest feminizm, opiera się na autentyczności w nawiązaniu kontaktu ze swoimi fanami.

Przyłączenie się do Reeboka, który jest zwolennikiem życzliwego myślenia o każdym człowieku, bez względu na to jak wygląda i jaki ma rozmiar, jest zgodne z misją Grande wyzwolenia kobiet.

”Chodzi o integrację z ludźmi i celebrację piękna w fitnessie oraz wszystkiego co jest z nim związane”, powiedziała. ”Celebrowanie siebie nawzajem i nie obawianie się tego, kim jesteś, jest czymś, o czym rozmawiam z moimi fanami cały czas.”

Gwiazda staje się emocjonalna, kiedy myśli o jej więzi z fanami. ”Myśląc o moich fanach mogę się rozpłakać”, powiedziała. ”Chcę po prostu aby pokochali siebie. Czuję matczyną odpowiedzialność za nich, i to co chcę w nich zaszczepić, to wiadomość, że są kochani. Jest tak wiele rodzajów piękna. Jesteś piękny, bez względu na to kim jesteś.”

”Kiedy byłam dzieckiem, moja mama zawsze mi mówiła: ”Kochamy cię. Nikogo nie będzie obchodzi to czy przytyjesz lub stracisz na wadze”, powiedziała. Jesteś zdrowa, jesteś kochana.. bez względu na twoją wagę, niezależnie od sytuacji, niezależnie od tego co by się wydarzało.”

Partnerstwo Reeboka z Grande łączy ją z jej wieloma rówieśnikami w przemyśle muzycznym i rozrywkowym — Rihanną, Kendall Jenner i Bellą Hadid — które sprzymierzyły się z markami sportowymi w tym czasie, kiedy rynek fitness dla kobiet zaczął się rozwijać.

Co odróżnia Reeboka od innych marek? ”Byliśmy pierwszą marką, która produkowała buty specjalnie pod kątem kobiet”, powiedział prezes marki. ”Szczerze mówiąc, ówcześnie przemysł sportowy nie był tak przychylny dla kobiet”, przyznał.”Było tak wiele barier dla kobiet w sporcie i fitnessie. Pracujemy nad tym, aby łamać te bariery, i [Ariana] jest naszym partnerem, aby pomóc tego dokonać.”

Z ponad 70 energetycznymi koncertami, taniec zapewnił jej intensywny plan treningowy. I jej trener Harley Pasternak — również obecny z nią w Hong Kongu — podnosi poprzeczkę ”12 tysięcy kroków” dziennie; średnio programy fitness zalecając 10,000 kroków dziennie.

”Harley ma obsesję na punkcie kroków”, powiedziała Grande. ”Mogę naprawdę zrobić ciężki trening, a potem usiąść i nie czuć się tak dobrze, tak jak gdybym się ruszała, tańczyła lub liczyła kroki za kulisami i ćwiczyła biegając po arenie.”

”Ariana jest geniuszem”, powiedział Law Roach, stylista gwiazdy, który jest odpowiedzialny za wszystkie stroje z trasy ”Dangerous Woman Tour”. ”Dopóki nie jesteś blisko niej osobiście, naprawdę nie widzisz kim ona jest. Jest w niej coś szczególnego. Jest bardzo pokorna i troskliwa, nie jest popsuta przez branżę. Nie daje się temu.”

Grande powiedziała, że praca z Rochem pomogła jej zwiększyć wyobrażenie o świecie mody. ”Nie uważam, że odzież ma jakiekolwiek specyficzne cechy dla płci — chcę się ubierać w dziale dla chłopców”, powiedziała. ”Kupuję dosłownie wszystko co nosi Pharrell Williams. On jest jak Regina Georg, a ja Cady Heron [z ”Mean Girls”],” wybuchła śmiechem.

Wszystkie żarty na bok, Grande, która niedawno zmagała się z tragedią — atakiem terrorystycznym na jej majowym koncercie w Manchesterze — koncentruje się na radzeniu sobie z trudnościami życiowymi i ma nadzieję, że w szczególności legion żeńskiej części jej fanów usłyszy tę wiadomość głośno i dosadnie. ”Musimy pomagać sobie nawzajem, a nie ściągać na dno”, powiedziała. ”To solidarność kobiet, nie ma tu konkurencji.”