We wrześniu 2015 roku zadebiutowały pierwsze perfumy Ariany Grande, dziś ma na swoim koncie 3 zapachy – ”ARI”, ”Sweet Like Candy” i ”Moonlight”, które rozchodzą się jak świeże bułeczki, i 2 limitowane edycje, a jej marka zarobiła setki milionów dolarów.

Według najnowszego raportu dystrybutora, LUXE Brands, linia perfum artystki w zaledwie dwa lata przyniosła dochód ponad 150 milionów dolarów w sprzedaży detalicznej – co w perspektywie dla porównania pobija 15 razy sprzedaż perfum Kim Kardashian West ”Gardenia.”

”Sukces portfolio perfum Ariany jest świadectwem jej autentycznej relacji z fanami i ewolucji od artysty do megagwiazdy i wzorca do naśladowania”, mówi Scooter Braun, menadżer Grande i założyciel SB Project. Joel B. Ronkin, dyrektor generalny marki LUXE Brands, dodał, ”Dzięki niezaprzeczalnemu statusowi Ariany jako międzynarodowej supergwiazdy, sukces portfolio jej zapachów z pewnością osiągnie nowy poziom.”

Zapachy Ariany są sprzedawane w popularnych na całym świecie perfumeriach, w tym Ulta Beauty, Shoppers Drug Mart, Boots i Douglas.