Po wielu tygodniach wyczekiwania, ekskluzywny album ”The Best” z największymi hitami Ariany Grande, pojawił się na półkach sklepowych w Japonii. Krążek odniósł sukces już w pierwszym tygodniu sprzedaży.

Płyta zadebiutowała na podium notowania Billboard Japan Albums Chart, najlepiej sprzedających się albumów w Japonii, zajmując zaszczytną #2 pozycję. Krążek rozszedł się w pierwszym tygodniu od premiery na terenie tego kraju w nakładzie ponad 26,961 tys. kopii, z czego 23 tysiące pochodzi ze sprzedaży fizycznej krążka (CD), natomiast 3,878 kopii ze sprzedaży cyfrowej. W zaledwie dwa dni od premiery sprzedano 12,540 sztuk albumu w wersji fizycznej.

”The Best” zdominowało japoński rynek sprzedaży muzyki cyfrowej utrzymując #1 pozycję na iTunes w tym kraju przez 6 dni, pomimo premier albumów popularnych japońskich zespołów i innych międzynarodowych artystów, wydających płyty z zupełnie nowym materiałem. Album zadebiutował na szczycie Oricon Japanese Digital Albums Chart, notowania najlepiej sprzedających się płyt cyfrowo w Japonii.

Płyta w wersji fizycznej osiągnęła również #2 najwyższą sprzedaż tym kraju w pierwszym tygodniu od premiery spośród albumów Ariany Grande, plasując się tuż za krążkiem ”My Everything” (2014), który odnotował wynik 26 tys. sprzedanych egzemplarzy CD w pierwszym tygodniu sprzedaży.